Volledige content uitrol

Voor verschillende bedrijven rolden we de volledige contentstrategie uit. Een contentproces begint met inventariseren wat er al staat, wat beter kan en welke interessante inhoud resoneert met de doelgroep. We kijken naar een geoliede oplossing waarbinnen iedereen een plek kan vinden als het aankomt op gerichte en pakkende inhoud oppikken.

Inhoud toegankelijk maken en een ritme bepalen

Een publicatie-ritme van je inhoud is bepalend voor het succes. Dat betekent:

Samenwerking met verschillende afdelingen

Soepel en gericht samenwerken daar waar het echt nodig is. Silo's zijn funest voor goede inhoudelijke samenwerking. Iedereen kan een bevlogen eindbaas zijn van de eigen vakinhoud, zo kom je samen tot mooie resultaten.

Spitten naar moois

Samen echt kijken naar wat er binnen de markt speelt en daar doeltreffend op inspelen

Routine en ritme

Inhoud als proces tussen de oren zien te krijgen, hoe werkt nu zo'n content supply chain? Hoe spring je om met je inhoudelijke processen? En hoe richt je ze zo in dat ze succesvol zijn?

Inhoud langs een strategische lijn

We helpen en hielpen bedrijven met hun doelstellingen langs een strategische, inhoudelijke as. Zo bepalen we samen wanneer je verhalen succesvol mag noemen en welke factoren daarbij een rol spelen.

100%
Ondernemend Amsterdam
De robuuste zanger/producer Burna Boy siert sinds een paar weken de nieuwe G-Star campagne. Een

Lees meer over wat we doen