Selecteer een pagina

Blog

Dat kan anders…

Wendbaarheid is je houdbaarheid

Wendbaarheid is je houdbaarheid

Een merk of imago is een mal voor de illusie. Merken worden gebouwd, het zijn steengoede representaties van producten en diensten onder een grotere noemer. Dat veroorzaakt reuring en maakt dat we in...

Lees meer
Hoe verlies kan leiden tot winst

Hoe verlies kan leiden tot winst

De 35-jarige Ashkan Mortezapour is fotograaf. Hij ‘schiet eten gemaakt door chefs’. Wanneer corona uitbreekt valt het werk stil en belandt hij in de bijstand. Hij beseft dat hij kwetsbaar is, zowel...

Lees meer
Hoe je aan je ruimte geld overhoudt

Hoe je aan je ruimte geld overhoudt

Starbucks heeft weer iets moois toegevoegd aan hun businessmodel. Daar waar menig zelfstandige eerder zat vastgeplakt aan de koffietafels van de tent, is het nu de beurt aan de vaste...

Lees meer
Circulair Selfridges, een wendbaar warenhuis

Circulair Selfridges, een wendbaar warenhuis

Het Londense warenhuis Selfridges verlegt de focus naar circulair ondernemen en stelt duurzame doelen. Deze wending komt vooral vanuit omgevingsbewustzijn. Hoe slim is dat? Op de website van het...

Lees meer
Trends, merken en mensen

Trends, merken en mensen

Vanuit de vraag ontstaan De afgelopen periode zijn we druk geweest met het ontwikkelen van de masterclass Trend to Brand. We zijn ermee gestart vanuit de klantvragen die we kregen over merk,...

Lees meer