Blog

Vandaag, morgen en overmorgen

Leren levert meer vermogen
Leren levert meer vermogen

De jong geleerd, oud gedaan vlieger gaat al jaren niet meer op.  Snel falen is de wijsheid in pacht hebben om de competitie voor te blijven. We moeten blijven leren van fouten en van verandering om te kunnen blijven werken. Een zienswijze verandering die niet iedereen...

Lees meer
Trends, merken en mensen
Trends, merken en mensen

Vanuit de vraag ontstaan De afgelopen periode zijn we druk geweest met het ontwikkelen van de masterclass Trend to Brand. We zijn ermee gestart vanuit de klantvragen die we kregen over merk, portfolio en propositie. Er gebeurt natuurlijk veel tegelijk en dan is het...

Lees meer
Video killed the radio star
Video killed the radio star
So how does one mimic an experience and add interactivity to it? That cannot be ‘real’ right? As time is limited we simply cannot spectacularly serve all our senses on a daily basis. In an urban office environment, there is often more than one stimulus missing. We miss out on 360 degrees of wow. So if we have to choose, we’ll take our visual cortex to be the nominator, far easiest and most rewarding. We forced the radio star to blend in and boosted video on it’s way to success. Needless to say, its cross-fertilization will result in a whole new sense addressing ballgame.
Lees meer
Take a good future look at yourself!
Take a good future look at yourself!

Research suggest that Millennials will not live for work, but work to live… They have watched their parents slogging their guts out and grafting long hours, and don’t necessarily want to follow in their footsteps with work as a primary part of life. Their values...

Lees meer

Bedenk het maar

Marilijn

Marilijn Boumeester is strateeg en trainer/coach. Ze studeerde Nederlands in Amsterdam en volgde postacademisch onderwijs aan Harvard. Ze woonde enige tijd in São Paulo, Brazilië. Na enkele jaren bij Boer & Croon te hebben gewerkt, stapte zij over naar NRC Handelsblad en werkte daar als uitgever en innovatiemanager. Inmiddels is zij ruim acht jaar zelfstandig strateeg met een focus op het gebied van merkpositionering, trend, merkarchitectuur, propositie- en portfoliostrategie. Zakelijk inzicht en creativiteit zijn hier in voortdurende dialoog.